2020. gada 19. novembrī notika projekta Pathways to teaching identities, Nr. 2019-1-NO01-KA204-060270 iesaistīto izglītības iestāžu pārstāvju virtuālā tikšanās. Tikšanās laikā tika prezentēta izstrādātā rokasgrāmata pētījums par interpersonālo prasmju nozīmi pieaugušo izglītībā iesaistīto pedagogu personības izaugsmē.
Balstoties uz pētījumu rezultātu analīzi, mācību centrs EVA-93 uzsāk darbu pie apmācību moduļa izstrādes pieaugušo izglītībā iesaistītajiem izglītotājiem interpersonālo prasmju pilnveidei, paredzot teorētiskās daļas izstrādi veikt līdz 2021.gada 8. janvārim.
Projekta dalībnieki pieaugušo izglītības iestādes no Norvēģijas, Islandes, Spānijas, Latvijas, Turcijas un Lietuvas.
Projekta koordinators - nevalstiskā organizācija TERRAM PACIS (Norvēģija).
Projekta ilgums 2019.gada 1.septembris līdz 2021.gada 31.augusts.
Projekts paredz intelektuālo produktu izstrādi un visi izstrādātie materiāli būs pieejami plašākai sabiedrības bez maksas mērķa grupa: pieaugušo izglītības īstenotāji.
Projekts un tā aktivitātes tiek finansētas no Eiropas Savienības.
Sīkāka informācija par projektu un plānotajiem rezultātiem koordinatora mājas lapā
https://www.terrampacis.org/projects/current-projects/pathways-to-teaching-identities-124.html